lebih mudah

Thursday, March 7, 2013

UJIAN PERSONALITI MENGENAL SAHABAT

Assalammualaikum, hai semua?
Okey hari saya nak share ….tentang  permainan personaliti.
Semalam aku  kemas-kemas buku, aku pun terjumpa diari lame aku… aku  baca banyak  petua, lawak, n permainan personality pon ada..
SO HARI INI AKU NAK SHARE PADA KORANG :D

Anda diminta menanam pokok kelapa. Ada 4 tempat pilihan anda kena pilih...
1- tepi sungai
2- halaman rumah
3-tepi/tengah padang
4-belakang rumah/tepi dapur

Jawap dengan jujur ya
dah pilih????
ok setiap tempat yang dipilih membawa maksud tertentu
1- tepi sungai
-boros
-sukar berjimat
-boleh juga dikatakan sangat pemurah/pemboros

2- halaman rumah
-sangat suka dipuji
-pantang dibodek/dipuji akan melayan orang yang dipuji dengan beitu baik sekali

3-tepi/tengah padang
-sangat berkira/kedekut

4-belakang rumah/tepi dapur
-penjimat
-pandai menguruskan kewangan dengan baik
-paling bersederhana dalam semua segi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik join contents